17.12.2005., subota

kaleidoskop

Želim ne početi dva zapisa zaredom istom riječju. Želim opet i stalno ići u Garažu.
Tamo je uvijek noć i nikada radni dan. Tamo svira lijepa glazba i svi pjevaju. A svih je mnogo.
Gle, ondje je Igor. On i njegov novi fotić. Sve mora zabilježiti. Razgovara sa Sanjom; fotografira je. Ona je nedavno prekinula s Ozrenom, pa joj Igor pokazuje sve što njegov aparat može, ne bi li ona napokon shvatila da je baš on ono što je tražila cijelog života. Nije baš uvjerena i pogledom traži pomoć. Žao mi je! Sama si se uvalila; izvlači se kako znaš.
Kiki sjedi za šankom. S njim je, naravno, Tomo. Upravo su došli s pljuge i nitko im nije potreban. Sve životne tajne nose na dlanu, ali ih škrto otkrivaju svima izvan svoga zatvorenog kruga.
Nina pleše, kao i obično. Kao i obično, odjenula se nimalo primjereno za ovaj skup: nove-novcate antilop čizme na visoku petu i nejednako rezana suknja. Je li joj to krzno oko vrâta?!
Irena i Kristina su pankerice. Njima je sva ta gužva glupa, ali nemaju kamo u ovo doba. U njihovim su rukama boce s pivom i stoša. Nepovjerljivo škilje tamno uokvirenim očima. Priđe li im tko, ne smije se nadati lijepoj riječi.
Stigli su Josip, Ivan i Grga. Grga je nedavno diplomirao i našao odličan posao; Josip i Ivan još studiraju. Grga im plaća cugu, a oni su mu zahvalni. Jednog dana, kad se i oni zaposle, sve će mu vratiti. Iako on to ne bi od njih tražio. Drago mu je da ga prihvaćaju i s diplomom; nije on kriv što su se neke stvari poklopile!
Stigla je Ivona. O, ne! Ide prema meni. Da, bio sam na koncertu. Da, bilo je odlično! Drago mi je da ti se svidjelo i žao mi je što se nismo vidjeli. Zašto uvijek priča o koncertima na kojima je bila i izložbama koje je posjetila? Ne zanima me to. Sada me ne zanima ništa osim prizora ispred mojih očiju.
Ivana i Goran se opet svade. Ona je plesala s Acom, a njemu je već dosta tih gluposti i misli da moraju kući. Njoj se, naprotiv, ne ide jer joj je baš postalo zabavno. Ipak će krenuti kad završi ova pjesma.
Suzana i Krešo također plešu. Smiješno ih je vidjeti. Nikada nisam vidio par u kojem ni jedan partner nema ritma. Ali njima to tako lijepo pristaje! Ljube se.
Marko se opet gura na vece. Popije dvije pive i gotovo. Nadam se da će oprati ruke.
Anita je našla još jednu majicu s još većim izrezom. Da, krasne su. Mislim da bi joj to napokon trebalo biti jasno. Još je nitko cijelu večer nije pogledao u oči.
Joj, tamo su Mario i Ivica. Ivica čeka da se prorijedi društvo pa da uzme gitaru, a Mario da zapjeva. I ja to čekam!
U veceu je gužva. Djevojke iz četvrtog a moraju ići zajedno. Gledaju se u veliko ogledalo i popravljaju šminku. O nečemu glasno pričaju i smiju se.
Onaj tip prije mene nije pustio vodu. Mala je prostorija ispunjena smradom mokraće. Posežem rukom za ručicom na kotliću. Ljuljam se.
Puštam vodu i naslanjam se na hladan zid. Dobro je.

- 01:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

igrarije čovjeka koji se igra